Καθορισμός διαδικασιών και προθεσμιών για την υποβολή πτυχιακών εργασιών τελειοφοίτων σπουδαστών/-στριών

Με σημερινή του απόφαση, το Εκπαιδευτικό Συμβούλιο αποφάσισε τα ακόλουθα για τον καθορισμό διαδικασιών, καταληκτικής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων εξέτασης πτυχιακών εργασιών σπουδαστών/-στριών ΣΤ΄ εξαμήνου ακαδ. έτους 2025-2026 και τελειοφοίτων σπουδαστών/-στριών παρελθόντων ακαδημαϊκών ετών, καθώς και λοιπών υποχρεώσεων για την εξέτασή τους:

(1) Τον καθορισμό της Τετάρτης 17 Δεκεμβρίου 2025, ως καταληκτικής προθεσμίας για την παράδοση των σχεδίων πτυχιακών εργασιών στους επιβλέποντες καθηγητές, εκ μέρους των σπουδαστών/-στριών ΣΤ΄ εξαμήνου ακαδ. έτους 2025-2026, καθώς και των τελειοφοίτων σπουδαστών/-στριών παρελθόντων ακαδημαϊκών ετών, ώστε να υπάρξει επαρκής χρόνος ελέγχου αυτών από τους επιβλέποντες καθηγητές.

(2) Τον καθορισμό της Τετάρτης 14 Ιανουαρίου 2026, ως καταληκτικής προθεσμίας για την παράδοση των τελικών κειμένων πτυχιακών εργασιών κατόπιν των οδηγιών που θα δοθούν από τους επιβλέποντες καθηγητές.

(3) Τον καθορισμό της Τετάρτης 21 Ιανουαρίου 2026, ως καταληκτικής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων εξέτασης, συνοδευόμενες από τρία (3) έντυπα αντίγραφα και ένα (1) ηλεκτρονικό αντίγραφο (το οποίο θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά σε αρχείο *.pdf στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Α.Ε.Ν. Σύρου), εφόσον αυτές έχουν θεωρηθεί από τους επιβλέποντες καθηγητές με την ένδειξη ότι είναι ολοκληρωμένες.

(4) Την δημιουργία και χρήση σύντομης ηλεκτρονικής παρουσίασης (π.χ. μέσω του προγράμματος PowerPoint, ή άλλης συναφούς εφαρμογής) εκ μέρους των σπουδαστών/-στριών ΣΤ΄ εξαμήνου ακαδ. έτους 2025-2026, καθώς και των τελειοφοίτων σπουδαστών/-στριών παρελθόντων ακαδημαϊκών ετών, μέγιστης χρονικής διάρκειας 15-20 λεπτών, η οποία θα προβάλλεται μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή κατά τη διάρκεια της εξέτασης πτυχιακών εργασιών ενώπιον της τριμελούς Επιτροπής εξέτασης.

Υπενθύμιση: Για τις οδηγίες εκπόνησης πτυχιακών εργασιών χρησιμοποιείστε το πρότυπο αρχείο Word που επισυνάπτεται σε συμπιεσμένη μορφή.

Συνημμένα αρχεία: